Petrolul fără viitor

Oare de ne-am văzut nevoiți sa ne dam „chiloții” în fața viitorului? Îmi este greu să cred că echipa Petrolului a fost atât de slabă pentru a pierde disputa cu una dintre cele mai slabe echipe din campionat. Ce am avut de câștigat în urma acestui meci? Cert este un singur lucru… Petrolul a pierdut locul II și îl mai poate câștiga doar în urma unor prestații foarte bune coroborate cu un eșec al „iechipei” mele. Altfel putem să ne luam adio de la acest loc.

Citeam în presa centrală o declarație a mărețului Gheorghe Hagi: „ Le-am spus băieţilor că trebuie să-i batem prin entuziasm, prin modul în care stăm în teren. Am făcut un meci mare”. Prin atitudinea arătată de Viitorul în jocul cu Petrolul, practic echipa lui Gică și-a asigurat  viitorul în viitoarea ediție de Liga I, reușind să producă surpriza etapei, între noi fie vorba, o surpriza care nu cred că a surprins pe mulți.

Domnule Gică Hagi, oare prin entuziasm nu trebuia să câștigați mai toate meciurile în care ați fost angrenați și în turul acestui campionat. Oare modul în care stă Viitorul în teren este diferit de la tur la retur? Ați scăpat de retrogradare sezonul trecut când marea echipă a Stelei a pierdut la un scor care ne scutește de orice comentarii, trimițând către matineu o echipă a Iașiului care și-a apărat corect șansele jucând doar pe teren. Până când doriți să păcăliți fotbalul românesc și munca celor care sunt corecți?

Revenind la echipa noastră, spun că îmi este rușine. Nu vreau și nu pot să cred că Petrolul și-a mazilit viitorul de a spera la un loc II care ne poate asigura disputarea Supercupei României în cazul unui anumit rezultat din finala Cupei. Sincer să fiu mă așteptam la absolut toate echipele să facă blaturi, dar nu mă așteptam ca noi să încasăm două goluri de la una dintre cele mai slabe echipe din campionat. Când tu te simți fără de păcat ai dreptul, moral vorbind, să acuzi. Dar stau și mă întreb cu ce drept putem judeca acum echipa campioană că a câștigat titlul jucând amicale?

Una peste alta fluierul final s-a auzit, suporterii au plecat cu cinci minute înainte de final, în semn de protest, Petrolul a pierdut locul secund, iar cele trei puncte le-au prins foarte bine elevilor lui Vintilă în lupta pentru evitarea retrogradării.

2 Responses to Petrolul fără viitor

  1. dorijn spune:

    Cu mediocrul Razvanel pe banca si cu un anturaj format din golanii Ploiestiului ,Florin „NEBUNUL ” Oprea , Dan Capra si asistati de ….Vivi Rachita ..ce pretentii de performante viitoare mai putem avea ?

    • SportulPh spune:

      Parerea mea este ca Razvan, cat de cat a reusit sa aduca echipa pe linia de plutire si a facut-o sa joace cat de cat cum juca inainte pe vremea lui Gurita. Sincer nu prea cred ca el este vinovatul pentru acest rezultat care a dezamagit toata suflarea petrolista. Sincer sa fiu eu prefer sa pierdem, dar sa vad daruirea aceea de a juca pentru fiecare minge. Cu Viitorul ne-am stricat viitorul pentru ca nu am vazut nimic.
      Asta este dupa cum am spus fluierul de final s-a auzit iar Petrolul a pierdut de o maniera care nu ne face cinste. Trebuie sa trecem peste deoarece ceea ce a fost a fost si nu se mai poate schimba nimic. Sa speram ca vom face o figura frumoasa campionatul viitor.

Lasă un răspuns

