Aniversare!

Astăzi platforma pe care este „așezat” SportulPh, m-a anunțat că blogul își sărbătorește ziua de naștere. Şi iată că am trecut şi în al patrulea an de activitate. Am mai dat o pagină din istoria acestui blog şi mă bucur să îl văd crescând, încetişor dar sigur.

Aproape că nu îmi vine să cred. Întotdeauna m-au pasionat sporturile, indiferent că erau sporturi individuale sau de echipă, și parcă vroiam să încep un asemenea proiect, dar totuși îmi era puțin frică. Totuși am încercat și începeam acest blog, acum 4 ani, pe data de 2 aprilie, cu un articol despre cel mai bun produs al arbitrajului prahovean, Cristian Nica, la imboldul unui amic revoltat de „demisia” acestuia din fruntea CJA Prahova. O demisie care m-a afectat și pe mine prin ochii prietenului meu, deși eu nu aveam absolut nici o treabă cu subiectul. De atunci am scris aproape 800 de articole, majoritatea despre fotbal, și în special fotbalul județean, un subiect care după părerea mea este foarte slab mediatizat.

Am primit în acești 4 ani și critici, dar mai ales felicitări și urări de bine din partea cititorilor acestui blog. Vă mulțumesc pentru acest lucru. Am pus pasiune și cred că am crescut odată cu voi, și dacă cifrele nu îmi spuneau că ceea ce fac aduce un plus probabil că mă lăsam. Serviciul și familia, îmi ocupă enorm de mult timp, dar printre picături am încercat să păstrez ștacheta sus. Uneori am reușit și m-am bucurat, alteori, din păcate nu am reușit să fac asta și m-am întristat eu, ca și redactor că nu am putut să mai găsesc o bucățică de timp pentru a aduce și informația aceea pe care știam că o caută lumea.

As dori să îi felicit și tot odată să le mulțumesc tuturor celor care ajută sau au ajutat acest blog să devină una dintre sursele de informare din sportul prahovean. Aș dori să le mulțumesc colegilor mei care s-au implicat în acest proiect și care într-un fel sau altul contribuie la dezvoltarea acestui blog. Sper ca în continuare să vă bucur cu subiecte la fel cum poate am făcut-o și până acum. Acestea fiind spuse vă mulțumesc că ați avut răbdarea să citiți aceste rânduri și sper ca în fiecare an blogul să bucure cu articole cât mai multe si mai bune calitativ.

.

One Response to Aniversare!

  1. farcry63 spune:

    Va urez „sincere felicitari” si ..cat mai obiectivi sa fiti !

Lasă un răspuns

