Veniţi La Stadion!

Sâmbătă după amiază, fiind la câteva sute de kilometri distanţă de stadionul “Ilie Oană”, am găsit puterea să spun colegilor mei, GATA . SĂ MERGEM!

preluare agerpres.ro

Şi timp de câteva ore, am gonit pe sosea să ajung la timp pentru a vedea un spectacol. Şi da, PETROLUL nostru, nu m-a dezamăgit, iar atmosfera , deja obişnuintă pe arenă, a fost din ce în ce mai frumoasă. Nu pot spune decât atât celor ce au stat acasă în fotoliu cu ochii la televizor : NU ŞTITI CE AŢI PIERDUT!

O galerie ce cântă necontenit, o Tribuna II care susţine dialogul, şi un întreg stadion care cântă şi aplaudă. Încă odată am văzut că se poate să fim civilizaţi, putem aplauda, râde, striga, iar lângă noi să fie doamne, domnişoare şi copii. Un lucru incredibil pot spune este prezenţa din ce în ce mai mare a celor enumeraţi mai sus, pe “Ilie Oană”. Dragi părinţi, lăsaţi copii să vină la stadion, aşa am fost adus şi eu de mic, aşa îmi cresc şi eu copilul şi doar aşa vor întelege că sportul este un lucru bun pentru ei, doar văzând această atmosferă şi culorile galben-albastre.

Despre echipa noastră aş spune doar ca a fost o încântare, dar aş dori să oprim aici laudele, întru-cât , aşa după cum ştiam încă de la început , NOI nu ne luptăm cu Ceahlăul în acest campionat, ci cu alte echipe, care începând cu etapa viitoare ne vor fi adversari.

Despre jocul echipei noastre , pot spune că am văzut, încă, o lipsă de omogenitate în acţiunile de atac între vârfuri şi mijlocaşi. Am putut avea certitudinea că această echipă, trebuie să fie începută de Rednic, mereu cu Sony, dar şi că Mircea Bornescu a avut câteva ezitări, în special, pe centrările lungi. Am văzut un Adrian Cristea, posibil incomodat de căldură, fără forţă şi disponibilitate de a alerga, în schimb având pase geniale cu care a scos din joc, şi nu odată, adversarii. Nu am scris nimic de Hamza şi de Gicu, întru-cât ei şi-au făcut datoria pe deplin. Bravo şi felicitări! În privinţa apărării, nu a fost meciul care să ne arate adevărata valoare.

O singură remarcă aş avea pentru Mircea Rednic: Lăsaţi echipa să atace la Vaslui!

„Tot ceea ce îţi vor spune oamenii că nu poţi face, încearcă şi vei afla că poţi“

Henry David Thoreau

Despre cryssalthar
nimic de spus pentru moment

Lasă un răspuns

